alwaysbelieber

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

självbiografi

Av Saga & Julia - 28 december 2012 00:16

Hej Hej Bloggen!!

Jag heter Saga Vidman och är 12 år gammal jag har 2 brödersom heter Oliver och Olle.

Oliver är 15 år och Olle är 6 år. Min mamma heter Camilla och min pappa heter Matz.

Som Jullan sa så kommervi nt dela ut personliga uppgifter om familjen osv .


Jag går i ståvallaskolan och går i 6:an. Jag gillar att ,Dansa, Rida, Åka slalom och vara med kompisar, Jag har haft ganska många bloggar jag har haft på devote men sen så bytte jag till nattstad för ungefär 3 månader sen. Jag har en annan blogg vid namn

www.nattstad.se/vidman .


Jag ska lana med Jullan och några andra kompisar på fredag så vi kanske kommer lägga utlite vidoeinlägg eller nåt sånt.

vi startade ju den här bloggen för nt så länge sen så jag tänkte säga GOD JUL jag fick jätte bra presenter jag fick en iphone 5 jag blev skit glad sen så fick massor med andra grejer .


Ni kan kalla mig Vidman ist för Saga , Min favorit färg är lila och jag kommer blogga mer senare imorgon tror jag ha det bra


¨KYSS -V/S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga & Julia - 28 december 2012 12:58

Hej Hej Bloggen!! Jag ska berätta vad jag har gjort idag och vad jag ska göra. Jag har spelat Monopol med min mamma i 1 timme ungefär sen så var jag hemma själv i 45 minuter ungefär för mamma solade solarium. Sen så ringe Saga och sa att hon skul...

Av Saga & Julia - 28 december 2012 12:56

Hej Hej bloggen!!   Jag råkade skriva www.jullanofsweden.blohhplatsen.se jag  råkade skrivamed HH men det ska vara GG så klicka inte på den med h utom klicka på den med GG och jag ska göra ett inlägg sen snartefterdet hära inlägget ha det bra ...

Av Saga & Julia - 28 december 2012 12:46

Hej Hej bloggen!!jag ska skriva några bloggar jag läser   1. www.vinsasliv.blogg.se 2. www.lifeoftove.blogg.se 3. www.youaretheone.blogg.se 4. www.kissies.se 5. www.widerstedt.com jag kollar in ibland på Vidmans blogg 6. www.alvinao...

Av Saga & Julia - 28 december 2012 09:51

Hej Hej Bloggen!! just nu så sitter jag i soffan jag har presic vaknat  men nu ska jag äta frukost puss   KYSS-J<3 ...

Av Saga & Julia - 28 december 2012 00:40

              

Presentation


Hej vi är 2 tjejer på 12 år. vi älskar Justin Bieber och våran familj, vi gillar båda två att vara med kompisar puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards